tirsdag 5. februar 2013

Babykort til en liten prinsesse


Jeg ble tante til ei nydelig jente i januar, og her er barselkortet jeg lagde til henne. Jeg var på kortlagingshelg med to venninner for noen uker siden og da fikk vi boltret oss med nye papirer, stempler, dies og selvsagt masse skravling og god bakgrunnsmusikk. Den lille niesa mi hadde det litt travelt og ville ikke vente til termindatoen i februar, så hun ble faktisk født samme søndag som jeg lagde dette kortet. Forrige uke fikk vi vært på barselvisitt og det var kjempestas å holde en så liten baby igjen!

På dette kortet har jeg brukt Tilda baby-stempel og sommerfuglstempler fra Magnolia, som jeg har fargelagt med Copic-tusjer og klippet ut, samt et tekststempel fra Stempelglede. Har stanset ut rammen med Spellbinders, og blonden er laget med en Martha Stewart-punch.
Papirene er fra Papirdesign og Inkido, blomsten er fra Prima, og jeg har pyntet med bånd og litt glitterlim på kronen.

Velkommen til verden lille Ingrid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar