mandag 3. februar 2014

Høstens produksjon

 
I høst lagde jeg mine første Halloween-kort, hvorav det ene ble bursdagskort til sønnen min som fylte 9 år i oktober! Koste meg veldig med masse fine Halloween-papirer og stæsj jeg fant på Bikuben, og gikk vel strengt tatt litt amok der. Nå har jeg Halloween-ting for flere år framover!
På det første kortet brukte jeg et stempel fra Penny Black som jeg fargela med Copic-tusjer, og så stemplet jeg mønsterarket med litt spindelvev, pyntet med edderkopper, en bord og tekst fra et Halloween-ark. Boo!
Det andre kortet er mye enklere og inneholder stort sett bare elementer fra to ulike Halloween-ark. Er ikke gresskar-gutten og ugla søte? Stemplet Happy Halloween rett på arket, og ferdig.
 
Lagde også et par vanlige kort som funker til bursdag eller som en hilsen til en kaffeglad venninne.
 

 

 
 
På det blå kortet har jeg brukt et nostalgisk motiv fra Pion design og noen høstlige papirer. Blomsten er fra Prima og teksttrykket er fra Kort og Godt.
Kaffekortet ble inspirert av en stempelsamling med tema kaffe og te som jeg kom over på Bikuben (KaBoks Stamps av Siri Fjørtoft). Jeg fant et ark med gamle reklamemotiver, deriblant for kaffe, og et mønsterark med et fint gammeldags koppestell. Har brukt en gammel blonde, og pyntet med blomster fra Prima med en halvperle i midten.
God mandag, ta en deilig kopp kaffe eller te, og husk at dere lesere er fløten i kaffen min!


 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar