torsdag 16. november 2017

Farsdagskort

 
På søndag var det farsdag, og i den anledningen lagde jeg et enkelt kort til den kjernekaren som er far til barna mine. Utklippsbildene kommer fra Graphic 45, og papiret fant jeg i den digre restebunken min! Det kommer til å ta flere år å bruke opp alle restene jeg har, men det er så fint å ta det man har fremfor å kjøpe nytt. Det er lenge siden jeg har kjøpt noe annet enn bruksting som lim og glitter og slike ting. Far i huset ble i hvert fall veldig fornøyd med frokost på senga, gave og kort og til og med kake etter middag. Min egen gode pappa, som var bortreist på farsdagen, fikk også masse kake da han kom hjem, noe som falt i meget god jord, hehe.
 
Det er travelt her om dagen, men jeg er glad for at jeg greier å lage et lite kort i ny og ne - og snart er det tid for julekort og juleverksted, gleder meg veldig til det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar