fredag 15. oktober 2021

To konfirmasjonskort - og en Trondheimstur



I høstferien var vi i konfirmasjon i Trondheim, til og med en dobbeltkonfirmasjon, ettersom det var et tvillingpar som ble feiret! To fine og herlige gutter som er tremenninger til våre barn, og attpåtil er mannen min og jeg faddere til den eldste av dem (riktignok er det bare noen minutter som skiller dem, men dog).

Her er kortene jeg lagde til konfirmantene: jeg har brukt barnebilder av dem samt papirer og stempler fra Papirdesign og Kort & Godt, og så har jeg pyntet med små treklyper, blomster og hjerter i tre. 

Vi hadde en kjempefin tur til Trondheim, og fikk også sett litt av byen mellom slagene; her er et par glimt av Nidarosdomen og området rundt, samt utsikt fra Bybrua etter mørkets frembrudd.




Det er altfor lenge siden vi var i denne flotte byen, og det frister absolutt å ta en ny tur (med bedre tid til å rusle rundt og oppleve stemningen, maten og utsiktene) om ikke så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar