lørdag 27. august 2022

Dobbelt 40-årskort



Forrige helg var vi i 40-årslaget til min søster og hennes mann, som begge hadde passert rundt tall tidligere i år. Det var en kjempekoselig feiring, med nydelig grillbuffet, god drikke og supre gjester. Tenk at lillesøsteren min er 40 år, da betyr det jo at jeg nærmer meg 50 … Gulp!

Jeg hadde laget et bursdagskort til begge to, med et bilde av det fine paret som jeg hadde printet ut på tykt papir, samt tekst og tall jeg hadde laget på PC og printet ut på farget papir. Så har jeg brukt papirer fra Pion design, blomst og blader fra Kort & Godt og glitterlim rundt kantene. 





Gave og kort ble tatt vel imot, og jeg håper jeg får litt tid til mer kortlaging i høst også, mellom slagene. Det er jammen meg  travelt nå som skolen er i gang for fullt, og i år har jeg også påtatt meg kveldsundervisning to ganger i uka. Men i høstferien skal det vel la seg gjøre å lage litt Halloween- eller høstkort! Det er jo så gøy, og utmerket avkobling fra stress og mas. 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar