onsdag 29. mai 2019

Kjære konfirmant



På lørdag gikk eldstemanns konfirmasjon av stabelen, og det ble en fantastisk flott dag! Konfirmanten var veldig fornøyd, både med humanistisk konfirmasjonsseremoni i Kulturhuset og selskap med familie og venner her hjemme. Vi hadde laget i stand koldtbord og kaker, og hele stua var ommøblert for å gjøre plass til langbord.

Jeg hadde laget et konfirmasjonskort til den store dagen, med et barnehagebilde fra ca. 5 års alder (et av mine yndlingsbilder av ham fra den tiden). Papiret er fra Kort & Godt, og som pynt er det brukt stjerner og "filmrull"-bånd som jeg har kjøpt på Bikuben. Konfirmanten vår er nemlig svært glad i film, noe som også gjenspeilet seg i kaken vi hadde bestilt fra en nabo som driver med kakebaking (Kunstkakeriet). På innsiden av kortet har jeg brukt et stempel som jeg syntes passet veldig fint, også dette fra Kort & Godt.

Til slutt vil jeg dele noen glimt fra festbordet og kakebordet:






Min flinke svigerinne sto for blomsterdekorasjonene, og bordpyntingen hadde jeg god hjelp til fra ei venninne og fra storesøster. En del av pynten er kjøpt på Selskapsshop.no, lysene er fra Nille. Stor takk til alle fine gjester, til alle som har hjulpet til med forberedelser, matlaging og baking, og til alle som har sendt gaver, hilsener og gratulasjoner!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar