søndag 5. mai 2019

Konfirmasjonskort



Nå er det høysesong for konfirmasjoner, og det merkes naturlig nok ekstra godt i år som vi har en kommende konfirmant i hus! Denne helga ble tremenningen til barna våre også konfirmert, og vi sendte av gårde dette kortet i anledning den store dagen. Her har jeg laget et staffelikort med runde hjørner og myk, feminin stil. Staffelikort er veldig enkelt å lage og blir utrolig dekorativt på gavebordet - jeg lærte å lage det på kortkurs hos Synnøve en gang i tiden, det er der jeg har malen fra. Jeg fant også en enkel guide her.

På dette kortet har jeg brukt papirer fra Pion design, stempeltrykk og blomst fra Kort & Godt og seambinding bånd som er farget med litt Distress ink. Den fornemme damen er fra et utklippsark med Paris-motiver som jeg fant på Bikuben.

Jeg har laget konfirmasjonskort tidligere også, her finner dere et lite utvalg:


Ønsker alle som har konfirmanter i år hjertelig til lykke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar