fredag 19. mai 2017

Konfirmasjonskort til ei skjønn jente

 
Mai måned er som kjent høysesong for konfirmasjoner, i tillegg til alle de andre feiringene - 17. mai, en drøss med bursdager (særlig i vår familie) samt en og annen dåp/navnefest. Sist helg var vi i konfirmasjonen til niesa vår i Bergen, og da lagde jeg dette kortet til henne. Papiret med "Konfirmant" er fra Kort & Godt, og blomstene og perlene på tråd har jeg kjøpt på Bikuben. Så hadde jeg funnet et gammelt og veldig søtt barnebilde av konfirmanten, som jeg printet ut på tykt papir og limte på en større ramme. Hjørnene på bildet og rammen er stanset ut med en hjørnepunch og kantet med litt Distress Ink.
 
Det var moro å lage litt kort igjen - det har vært travle tider med både jobb og eksamen nå, men jeg håper at jeg snart skal få flere anledninger til å sette meg ned og kose meg med hobbyen min. Riktig god sommer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar