torsdag 1. juni 2017

Navnedagskort

 
Festdagene har virkelig stått i kø i det siste! Forrige søndag var vi bedt i navnefesten til barnas vesle tremenning, en herlig og blid pjokk på seks måneder, og da lagde jeg et blått og søtt babykort til ham. Det nydelige stempelet fant jeg på Bikuben en gang, om jeg ikke husker feil. Jeg har fargelagt det med Copic-tusjer, klipt det ut og festet det med 3D-limputer. Papirene er fra Pion design, og blomsten er fra Kort & Godt. Til slutt har jeg festet på et stempeltrykk med "Gratulerer" og pyntet med litt bling. Innvendig har jeg også et stempeltrykk som lyder: "Babies are such a nice way to start people."
 
Navnedagen ble for øvrig en utrolig koselig og vellykket dag, med stor familie- og vennefest på Grefsenkollen. Du finner mer om den her! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar