mandag 9. august 2021

Let’s go to the movies


Dette filmstjerne-inspirerte bursdagskortet lagde jeg til min søster i mai/juni i år, men har ikke fått vist det fram på bloggen før nå. Hun er nemlig (i likhet med meg) svært glad i film, og da jeg kom over disse flotte papirene i en restebunke, kunne jeg ikke la være!
Jeg har brukt to ulike papirer med filmtema, og kantet den ene strimmelen med Film Strip Ribbon fra Tim Holz. Gratulasjonsteksten er fra et utklippsark, og så har jeg festet et gult pyntebånd til en metallstjerne og limt denne på. På innsiden av kortet er det et utklippsbilde med teksten «A film is only as good as it’s villain».
Kortet ble veldig godt mottatt, og det var herlig å kunne feire bursdag med familien igjen, etter noen meget kjipe måneder med korona-nedstengning tidligere på året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar