torsdag 23. september 2021

Bursdagskort i høstfarger


Dette bursdagskortet fikk jeg aldri blogget om da jeg lagde det i fjor høst, og nå som høstfargene virkelig er på sitt fineste og lufta er frisk og skarp, passer det jo fint å ta det fram igjen! Jeg har brukt noen nydelige høstpapirer som jeg har funnet på Bikuben en gang, samt en Tilda som plukker epler. Kortet er pyntet med et stempeltrykk og en samling høstblader som er stanset ut med diverse puncher (lånt av ei venninne). 

Det var så gøy å jobbe med høstfarger, de er min absolutte favoritt - slik høsten også er min yndlingsårstid (i hvert fall den tidlige høsten i september/oktober - november kan du få billig av meg.)

Snart håper jeg å få til et kortlagingstreff med to venninner igjen, da blir det helt sikkert Halloween-kort og muligens noe til husets kommende 17-åring som har bursdag i oktober.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar