lørdag 2. april 2011

Lilla nostalgi



Det har ikke blitt så mye kortlaging denne uka, men i går kveld fikk jeg satt meg ned for å lage et bursdagskort i romantisk/nostalgisk stil. Jeg elsker lillatoner og bruker det ofte på kortene mine. Bildet av jenta er hentet fra et nydelig designerark av Gudrun Loennecken og papiret er fra Ladybug & Friends. Ellers er det brukt bånd, blomster fra Panduro og bling. Kjøpte meg forresten en superpraktisk scrapbookingveske på FotoKnudsen forleden. Den har akkurat så mye plass man trenger til å dra på kortlagingskvelder med venninner el.l., har mange praktiske lommer og er lett å ta med. Fikk den på salg til 100 kr. og er veldig fornøyd med dealen!

Til slutt et stemningsbilde fra hagen den dagen vinteren kom på uønsket besøk etter noen herlige vårlige dager med sol og varme, sykling i gata og solbriller på nesa.


Vinter vs. vår

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar